суббота, 29 июля 2017 г.

7 клас. Проект " Історія речей, які нас оточують"



В сучасному світі все менш людей задаються питанням: звідки прийшли до нас речі, які оточують нас у побуті. Наше життя зручне і комфортне. А що зробило її такою? Хто і як придумав речі, якими ми користуємося щодня, не замислюючись про їх значущість? Спробуйте обійтися без ложки, тарілки, гребінця і інших побутових речей. Мобільний телефон, комп'ютер, телевізор, автомобіль вже не розкіш, а засоби комунікації зі світом і пересування в часі і просторі. І нам наївно здається, що так було завжди:) Що говорити про простий олівець або кулькову ручку? Годинник відлічують тисячні долі секунди, а компас є  майже у кожному смартфоні. А був час, коли лист улюбленій дівчині писали гусячим пером на клаптику пергаменту, а моряки знаходили дорогу в морі за зірками і по лінії берега на горизонті.Любі восьмикласники! Пропоную вам дослідити історію деяких звичних для нас речей. У цьому навчальному році ми з вами вивчаємо історію Нового часу. Цей період історії відомий своїми революційними відкриттями. Речі, історію яких я пропоную вам описати, у цей період стали "проривом" змінившим життя людини.


Запропоновані для дослідження теми: 

  • історія простого олівця 
  • історія компаса 
  • історія годинника 
  • історія вогнепальної зброї
  • історія валізи


Алгоритм проведення дослідження:

1 етап – постановка проблеми. 

2 етап – уточнення напряму дослідження. На даному етапі необхідно  уточнити джерела інформації і інтернет-ресурси, які будуть використані  при розробці даного проекту. Буде уточнений алгоритм дослідження,      визначені терміни і критерії оцінки проекту для учнів.

 3 етап – узагальнення і систематизація зібраного матеріалу. 


4 етап – оформлення роботи.  Результати досліджень можна оформити з допомогою будь якої технології (блог, PowerPoint, Prezi, інфографика, відео-фільм, альбом для малювання тощо)

5 етап – представлення результату роботи. На спеціально відведених уроках буде проведений конкурс проектів, де компетентне жюрі визначить кращі роботи.

6 етап – підсумки проекту. Рефлексія і виставляння оцінок за роботу над проектом кожному учневі.


Терміни виконання: листопад 2018 - січень 2019 року. 

Критерії оцінювання результатів роботи:  

  • Якість рішення проблемного питання проекту; 
  • Якість виступу: повнота представлення роботи і її результатів; 
  • Культура мови доповідачів, манера викладу; 
  • Якість оформлення матеріалів, наочність; 
  • Оригінальність, творчість; 
  • Дотримання регламенту; 
  • Артистизм, виразність виступу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий